Nå er julen snart her! Gave tips

Hallo! 

Nå nærmer vi oss med storm fart mot Desember og julen! Bare 5 dager igjen så er det 1 desember !

Det er vell noen som allerede har kommet skikkelig i gang med jule planleggingen, litt gave innkjøp , handling til julematen, klær til julebordet og julen.

Det er en fin årstid men stressende ! Noen ganger trur man at man har god tid og at man har planlagt alt i så god tid, men plutselig er det noe som ikke går helt etter planen og hysteriet og stresset er her.

Jeg har planer om å lage en liten jule snack / kake oppskrift kalender , der jeg skal legge ut en ny oppskrift hver dag fra den 1 desember og helt frem til jul.

Disse oppskriftene skal være lette og kjappe å lage, å alt lages uten steking i ovn.

Hvorfor uten ovn? Jo, fordi det er en annerledes og spennende måte å lage kake på da det er “no bake”, å for de som har lest mine tidligere innlegg her på bloggen min har sikkert fått det med seg at jeg IKKE har en stekeovn!

Følg med fra 1 desember for å se oppskriftene på søtsakene og kakene, men frem til da og hver dag ellers kommer jeg til å ha mine andre faste innlegg på gode oppskrifter på middagsretter, lunsj og frokost.

Ha en fortsatt fin tirsdag, så følges vi!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg