MITT FØRSTE BLOGGINNLEGG!

MITT FØRSTE BLOGGINNLEGG – MANGE SPENTE FORVENTINGER.  

 

I lang tid har jeg hatt lyst til å starte en blogg men alltid tenkt at det er for tidskrevende. Eller unødvendig tidsbruk, for hvem kommer jo til å lese bloggen min uansett? 

Etter lang tid med tenking frem og tilbake å om hva jeg i såfall skulle hatt blogget om, bestemte jeg meg for å prøve. 

Det er litt forskjellige tanker og følelser rundt det med å starte en blogg, jeg trur det blir en spennende og lærerik opplevelse , det kommer selvfølgelig til å bli utfordrende men samtidig givende. 

Det jeg kommer til å blogge om blir litt om hverdagen som nygift ! Yepp, jeg har vært gift i 4 måneder nå ! 18.06.19 ?

18.06.19 mitt livs minne

I tillegg liker jeg å lage mat, så her skal jeg dele forskjellige oppskrifter med dere. Jeg håper også at jeg kan inspirere andre med denne bloggen. 

Ønsker dere en strålende dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg